Friday, January 23, 2009

mubaroko...mubaroko...

...بسم الله الرحمن الرحيم
...السلام عليكم ورحمة الله وبركاته



finally, i got it!!!

huhuhu.. dah lame giler aku mengidamkan nk wat blog.. akhirnye, dgn kecekalan, usaha yg gigih, dan kesungguhan, juga galakkan dr kawan yg senget benget iaitu dak in c cepet, aziera saliman, adik manis c flora, dan tidak lupe juga, rakan seartis.. eiman ashrafi.. (leh ar pomot EIYAN FC kat cni kan..) serta sahabat2 yg lain..

ish, excited giler ada blog ni.. adoii..anyway, ur co-operation is highly appreciate.. so, do comment my 1st job.. either O.K or K.O.. hehehe.. manusia belajar dr kesilapan.. lau salah tlg tunjukkan la ye.. hik3...

1st of all, i would like 2 share wif all of u..

what is my objective 2 create diz blog??

  • sharing link..
  • sharing the whisper of my heart..
  • sharing knowledge..(andaikan jela.. A ada sebiji buah limau, B pun ada. pas 2, dyorang tukar.. so, masing2 ada berape?? still 1 gak kan?? ermm.. andaikan plak dyorang ni ada 1 ilmu.. then dyorang tukar.. so, dyorang ada berape ilmu?? 2 kan?? ermm kan best cm 2.. so, renung2kanlah.. dan... selamat beramal~~)
  • sharing is loving (",)

6 comments:

~~Lolipop~~ said...

haloha ayan..
sampi ati ko kate aku cepet..
arghhhh....
xnak banjer ko tgok wayang mggu ni...
blik kg lg bes.....

huhuhuhu....

pasni leh ar carut lebey2 kat blog msg2...
ko wat la cbox beb...
bru gempaq...

fLoRa87 said...

bila aku jd adik manis?? adeh..

ummuhadhra said...

manusia skang x reti bersyukur langsung!!

aku puji manis pun x leh??

aku kate cepet pon, kena marah..
kakaka..

x kira in, aku kempunan ko banje aku tgk wayang kang..

kang aku kena telan ngn escalator jj..

ko nk ke???

~~Lolipop~~ said...

ahah...
ko kene telan??
wahhh..
brite hangat ni.........
karam singh walia melaporkan...
ngeee...

shaziera87 said...

huiss... upgrade dahh skang.. tak nak batu belah... eskeleterr pn taraamm.. hahaha!!

ummuhadhra said...

hahaha.. ko bkn x tau ziera.. dak in.. ni..

buruk siku.. dhjanji nk banje aku, tgk2 xda plak dy banje..