Friday, May 15, 2009

taboo.. dalam kenangan...


salam ollzzz!! huhuhu..
ni berita terkini taboo..x a terkini sgt..pasal dh lame gak la..
aku x sempat nk update kesihatan dan perkembangn taboo..

kini, taboo ku telah kembali ke rahmatullah..(bleh ke kucen pon d gelar begitu??)
sgt sedih saat itu..

mlm aku tulis cter pasal taboo kat korang 2 kan?
haaa.. esoknye, dy menghembuskan nafas terakhir..

menurut sumber yg boleh dpercayai (abang aku):

rizal: "aku nek bilik kol 6 lbh pg.. mlm 2, aku layan bola, smbil dtemani taboo..
beliau nmpk chat walopon berjalan agak perlahan.. namun gerak dan perilaku beliau menunjukkan tanda2 sudah sembuh ckit.. bengkak d molot beliau juga sudah beransur kecut.."
"taboo, pada mlm 2, x ddk diam..kejap nek atas,kejap dok depan, kjap main kat tangga, kjap g dapor.. tp beliau g dapor x jamah ape2 pon.. mgkin krana skit.. 2,3 kali juga taboo nek atas, tp trn blk.. pasal mak ttp pintu blk.."
"aku x ttp lampu dapor.. pasal tgk taboo ada kat sebelah bekas mkanan.. takut mak terpijak dy plak.."
begitu la sedikit sebanyak cter abg aku..

x lme kendian, mak aku trn.. tgk ada taboo.. mak aku wat keje cm bese.. x lame 2, sume kucen2 mengiau.. pggl mak aku.. sekor2 g ciom taboo..
mak aku ingt nape.. mak aku pon g la.
tgk2 taboo dah keras.. hahh??? padahal baru je.. how come?? ngat sedih, n berat hati, mak aku angkat dy.. pas 2??
aku x tau sgt la cter dy.. pasal aku xda d tmpat kejadian..

yg aku tau, adek aku g tanam dy.. begitu lah pengakhiran hayat c taboo..
xda lagi kucen cm taboo.. huhuhu.. seisi umah sgtlah sedih.. terutama mak aku.. lagi beliau sedih bile dgr abg aku cter yg dy nek atas 2,3 kali.. mgkin nk ciom mak aku kali terakhir tp x pat.. sbb mak aku ttp pintu.. padahal seblom ni, mak aku x pernah ttp pintu..
abg aku jugak natar org yg sedih..

yg paling syoknye, abg aku yg x bape nk ske ngn kucen berkate, mlm 2, taboo terlepaskan hajat beliau d tepi tgga, n abg aku plak yg cuci?? pelik3.. dan abg aku bgga, krana, beliau lah org terakhir yg berkhidmat tok taboo ketika hayat...

6 comments:

CaPiQa said...

kak yan.. cedey!~~~

sob.. sob.. sob..

:(

adra adlina said...

kesiannye taboo...
sy pun sedih klu kucing2 sy mati.

penulis cyber said...

sedih la..

ngape x bwk g klinik wak2 die sakit..?

:(

ummuhadhra said...

hooo.. sgt sedih.. waktu dy sakit 2, x sempat nk bawak la.. sbb waktu 2 kol 12 lbh..dh lewat mlm..

-Ain-Dak In- said...

sedey..sedey...
(berlalu smbil mengesat air mata beserta hingus.)

ummuhadhra said...

wei, mukus sape plak tertinggal kat page aku ni???