Friday, May 8, 2009

taboo.. cm ne leh jadi cm ni??

huk3.. codeh.. codeh.. nape taboo jd cm ni??

hmm.. acctually, aku x ske kucen..

tp dh hngga 8 ekor kucen kat umah aku.. family aku sume ske... so, ske gak la..


aku bkn x ske ape, ada xperience kena cakau!!. sakit beb!!


ermm.. ni kucen spesel aku.. pandai ngurut.. huhuhu.. tp.. beliau sakit.. x tawu nape..


ari 2, dy ok je.. soknye dy g maen kat lua.. pas 2 x blk2.. n ktorg x nmpk...

aku masuk bilik bawah, tgk2 ada taboo atas meja.. monyok je.. aku soh adek aku amek..

alih2 mulut ye darah.. manyak la 2..


pas 2, dy x ngiau pon.. sian kat dy.. mak aku terkejut.. mak aku rawat la dy.. pas 2, masukkan dy dlm kandang, sangkar, (ntah ape ntah nk pggl umah dy 2)... xlame 2, idung dy plak berbuih..then, amak aku wat ape ntah kat dy.. aku x tgk.. x leh.. sian sgt..

dy pon tdo.. mak aku selimutkan..


sok bgn pagi, dy ilang???


mane g?? sume dah isau.. mak aku ngn adek aku redha.. kate mereka.. ajal dh smpai.. aku pon sedih.. pelik!!!

erm.. mak aku kate, taboo mati tgh jln kot.. xnk ktorg tgk bangkai dy..

adusss... gler sadis!!


sampai mlm aku tggu dy.. sedih beb... dh la taboo ni pandai urut ktorg.. dy ske nk urut aku.. tp aku x nk.. geli la.. pttla sejak akhir2 ni dy asek nk urut aku je.. ada tanda upenye.. hmmm..


pas 2, dlm kol 11 lbh mlm 2, mak aku nk ttp pintu, tgk2 ada taboo.. aaaaaaaaaaaa....

taboo dh kembali.. aku cpat2 soh adek aku amek.. adk aku pon amek.. tgk2.. g teruk kadaan dy..

sian kat dy.. mulut dy.. sumbing..

bengkak.. huhuhuhu.. dy nanes la.. uish.. tersentuh ati.. pes time tgk kucen nanes.. mak letak minyak gamat.. bg dy mkn whiskers..dy x mo.. mak aku bg air.. dy minum air pkai mulut dy yg x skit 2.. siannnn... pas dah 2, dy pun rehat..

siann tabooo.....


nilah keadaan mulut beliau.. x tawu pe benda 2..



7 comments:

Unknown said...

kak yan.. kte pon cedeh tengok taboo camtu.. =(

menaip dgn 18 titisan air mata,
- CaPiQa -

-Ain-Dak In- said...

adehhh..
sian lak dio tu....
kucen ko tu bergado tu...
jantan tino tuh???
xpo la klu dah ajal dio nati...
ekau redha yolah...

nuyuljana said...

ciannye die..

try la bwk g klinik haiwan.

mungkin kene kuman.

AZIRARARARARA said...

ikss... aku turut bersimpati yan.. saba eaa..

ummuhadhra said...

sedih... sedih.. ada cter lagi sedih tok kamu sume...=(

AZIRARARARARA said...

emm... cite sedih lagi ko..?

ummuhadhra said...

ye.. sgt2 sedih.. sebentar...