Wednesday, July 22, 2009

tagged by Flo the 'low'

1. apa perasan sekarang

*zero.. bese je.. x da perasaan kot.. wahaha..


2. saya nak makan

*nasi putih+lauk pauk.. lunch time maa...



3. saya x suka

*penipu,pengkhianat, tggu org(org tggu sy x pe je..)


4. impian saya
*berkhidmat utk WOOHP (World Organization Of Human Protection ) sebagai ahli totally spies




5. haiwan yg saya tidak suka

*cicak!! (eeeeyuck!!!)



6. saya harapkan
*yg terbaek untuk diri dan family sy..



7. jika boleh diputarkan masa
*sy akan terima offer tuk amek bachelor of education in guidance and counselling



8. saya pada 10 thn akan datang
*sy berumo 32. so, masih cantek dan tetap cute bersama anak dan suami serta harta yg mencukupi..(insya allah..)


9. hp saya adalah
*dunia komuniti sy.. kerana sy subscriber BOTS.. so, sp2 ad BOTS, add la sy..


10. saya pernah bercinta sebanyak
*4 kali.. hopefully yg ke-4 ni adalah yg abadi..



11. saya suka pada
*kehijauan


12. kawan2 saya
*sengal seperti sy.. kerana sy hanya masuk dgn kawan2 seperti i2..
lau x sengal pon sy kawan gak la...


13. pernah dikhianati
*lau x pernah, xdalah sy tau rencah sebenar kehidupan..


14. apa yang hendak dilakukan terhadap org yg mengkhianati anda
*ketok pale dy.. picit kuku dy.. tarik bulu idong dy.. ketip pipi dy..


15. senaraikan 8 orang untuk di tag
*my lovely kak lisz

*HS (ikmal space)

*cikgu nur

*little lullaby(aziera)

*eiyan fc (eiman)

*sesape je

*sesape je

*yg bace mende ni..(amanah ni.. wahahahaha..)

p/s:- sila promote blog sy..

5 comments:

NuR said...

yan..
akak kena tag ke?
huhu.. baru nak bergumbira baca tetiba ada homework..
hehe.. nanti akak jawab ye..

-Ain-Dak In- said...

giler kentang ko suka totally spies..
ahhh....
nmpk gayanye ada gak aku geng..
wakakakaka..
ko mmg tag team aku..
aku bangga dowh..

ummuhadhra said...

hahaha.. ko pon suke totally spies??

ahhh.. baru kini kusedar, kau lah sahabatku.. kakakaka...

Serigale Kecil said...

no3 tabule blah...

no14 pula amat kejam...

no 15...maap...tade blog...so xdpt nk terima tag...

=..="

ummuhadhra said...

eleh!! alasan.. wat la kat buletin fs.. ko saje je kan adek dan!!